ONLINE HLÁŠENKY

Hlášení pojistných událostí Kooperativě

Online hlášenky

Obecné informace

Pokud Vám vznikla jakákoli škoda, o které se domníváte, že byla způsobena pojistnou událostí, která je kryta Vaším platným pojištěním, pak je nezbytné, abyste dodrželi postup, který je uveden v následujících bodech.

Ještě před tím, než se rozhodnete pro hlášení škody, se dostatečně přesvědčte o tom, že se Vaše pojistná smlouva skutečně vztahuje na případ škody, která vznikla (viz výjimky z pojištění apod.).

V případě, že si nejste jisti rozsahem krytí Vaší pojistné smlouvy nebo máte-li jakékoli nejasnosti ve způsobu vyřizování Vaší pojistné události, neváhejte kontaktovat pojišťovacího zprostředkovatele, který Vaši pojistnou smlouvu zprostředkoval nebo naše call centrum (731 122 991). Našim klientům v rámci klientského servisu poskytujeme poradenství a pomoc s hlášením pojistné události zdarma.

  • Učiňte následná opatření k tomu, aby nedošlo ke zvětšování rozsahu a následků vzniklé škody.
  • Bez souhlasu pojišťovny neměňte stav poškozeného majetku (pracovníci pojistitele musí mít možnost zdokumentovat příčinu vzniku a rozsah škody).
  • Pokud výše uvedené z objektivních důvodů není možné, či souhlasí-li pojistitel, zdokumentujte sami příčinu a rozsah škody pořízením fotodokumentace, sepsáním seznamu poškozeného majetku, čestným prohlášením nebo přizváním nezávislé osoby – svědka (pokud možno pracovníka Policie ČR, hasičského záchranného sboru, obecního úřadu apod.).
  • Škodnou událost neprodleně oznamte na 800 105 105 (zelená linka Kooperativy pojišťovny, a.s., VIG) nebo 731 122 991 (call centrum naší společnosti), případně vyplňte níže uvedený formulář (dle druhu pojštění) a zašlete na adresu: ASTORIE a.s., Rembrandtova 439/10, 400 01 Ústí nad Labem.
  • Snažte se zabezpečit další důležité informace k pojistné události, např. zjištěním viníka pojistné události apod.
  • Připravte veškeré potřebné doklady dokumentující Váš nárok na výši a rozsah způsobené škody. Zajistěte si předem nabývací doklady k poškozenému majetku – smlouvy, faktury, účty, znalecké posudky, ze kterých je zřejmá cena poškozeného majetku a jeho stáří.
  • Pokud si nejste jisti dalším postupem, neváhejte kontaktovat naše call centrum nebo Vašeho pojišťovacího zprostředkovatele (případně pojistitele) – nejrychleji pomocí klientské telefonní linky.
  • Kvalitní hlášení pojistné události obsahující veškeré potřebné náležitosti výrazně zkracuje čas potřebný pro její bezproblémové vyřízení.
© copyright 2020